sobota 10. března 2007

Good bye party

Tak uz se dlouho v Rantakyle nic nedelo a konecne je tu zase nejaka spolecensky kulturni akce-party:-) Jelikoz se opravdu dlouho nikde nic nekonalo, je ocekavana velika ucast. Samozrejme jsme nemohli chybet:-) ale uz ty party jsou skoro o tom samym. Prestava nas to bavit. Ale proc nejit a nepopovidat si s kamarady? Hosi byli veli precizne pripraveni. Uz jen tim, ze se kazdy host zapsal na seznam. Opravdu dokonala priprava. I detail, jako botu rovnou do koupelny byl velice chytry napad, jelikoz o ne v pozdejsich hodinach nikdo nezakopaval. A jak se ocekavalo, prislo mnoho lidi. Celkem 5 lidi prez 100. Slusna ucast. Ale drivjesi odchod, nez obvykle byl vic nez nutny, jelikoz jsem se chystal druhy den na bezky a po takove party jsou vykony nic moc:-) Ale i tak to bylo skvele.

Druhy den obed se Simcou a Mackem taky super. Myslim, ze Maciek na to (ostatne jako ani my) nikdy nezapomene, jelikoz jsem varil tunaka s testovinama a tak moc mu to chutnalo, ze to chce naucit:-) A bezky byly taky super. Jen se snih trochu lepil do hulek, tak neslo poradne zabrat, ale jinak skvele. Jako kazde bezky:-) sice jen takove male kolecko kolem jezera, ale .....
Pak po vykonu z bezek nas cekala sauna. O to je parada tenhle finsky zvyk. Opravdu si to nemuzu vynachvalit. To cloveka tak krasne ocisti a unavi, ze usne jak kote:-)....


... no ale den nekonci, jelikoz jsme pozvani k Zuzce a Tomovi na bramboraky. Doma se jich moc neuziju, ale za to tady....no ale porad mi chutnaji:-) Dokonce jsem ochutnal i Absinth. Neni to spatne piti:-) A dokonce prisli i holky. Puvodne chteli jit na nejaky koncert, tak nas Simca z vecere opustila, ale zanedlouho se vratila i s Katkou. Tak jsme byli radi, ze se rozhodli pro nas:-) Ale jelikoz se Maciek chtel vyspat a ja jsem byl tentokrate zavysli, protoze jsem nejel na kole, na Kubovi, tak jsem jeli uz pred 12 dom. Ale pekne stravene dny.....

Žádné komentáře: